INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Ny uke, nye muligheter....
Nok en amputert uke er i gang, og jeg føler at jeg har så mye fritid for tiden... Ikke det at dagene blir for lange av at jeg har lite å gjøre, nei! Jeg har nå kommet ordentlig igang med hagearbeidet.
Alle rosebusker og klatreroser er klipt tilbake, og uff så stygge de hadde blitt i løpet av denne lange, kalde vinteren! De stakkars klatrerosene mine måtte jeg skjære så kraftig tilbake, at det skal bli spennende å se om de i det hele tatt kommer seg, eller om de rett og slett må byttes ut?! :/
Alle busker og trær har fått påfyll av gjødsel og frisk jord, og alle krukker er rengjort og klare for nye blomster igjen.
Ellers så spirer det og gror rundt husveggene igjen, og for ikke å snakke om bjørka som plutselig ble grønn i helga!! Sol, blå himmel og 20 varmegrader hjalp visst!!!! Deilig! :)
Nå er jeg mest spent på om kirsebær- og epletrærne kommer til å blomstre like fint som i fjor... ;)
Denne uka har jeg dratt igang en vervekonkurranse på vår Facebookprofil hvor du kan vinne et gavekort - til en verdi av 500 kr her i butikken.
Konkurransen varer frem til den 10.juni, og jeg er kjempe spent på hvor mange nye medlemmer vi klarer å skaffe sammen frem til da! :)

Ellers har jeg begynt å planlegge hyttetur til Sverige med min kjære om ikke så veldig lenge, og jeg kjenner at det klør i mine "loppefingre" bare ved tanken!! :)

PS! Nå kan du også bli følger av Himlingens blogg! Rett under besøkstelleren... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)