INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Hagedrømmer

Her kommer noen bilder jeg tok utenfor Tattershall country house utenfor Dublin.
Kommer ikke over de fine bygningene og flotte hagene jeg så på der borte... :)Selv drømmer jeg jo om et hvitt, viktoriansk drivhus fra vanstaträdgård, hvor jeg kan dyrke frem egne sommerblomster, tomater og vindruer! *drømmer*
Mens der borte hadde de slike drivhus som vindfang og inngangsparti! Skikkelig flott!! :)
Har alltid likt gamle hus bygd i mur, og kunne glatt ha flyttet inn her. Skulle jeg ha bygd meg nytt hus i dag, skulle jeg absolutt vurdert ett i mur... Det skulle vært dekket av villvin og klatreroser, uten at min kjære hadde måttet bekymre seg for råtten bordkledning og ekstrem maling! :) Inne skulle det vært 3 meter under taket og ha store vinduer som slapp inn mengder av lys.... Nok en ønskedrøm fra min side.... ;)
Da jeg så denne gule skjønnheten bestemt jeg meg raskt for at i år skal det plantes en trepion, bare i lys rosa! Vakre blomster som lukter himmelsk! :) Vet ikke om den vil trives like godt hjemme hos meg, men jeg skal da prøve. Kanskje er det noen som vet??!

1 kommentar:

  1. Vel hjemme:)
    Ja....dåååån...hvem ville ikke likt et slikt hus du beskriver:))
    Den blomsten var vakkert men råd kan jeg ikke gi:) Prøv å google.
    Ha ei topp helg:)
    Klemmer:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)