INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Fredag

Sånn helt plutselig var det fredag igjen, og snart helg for de fleste!! :)

I går var det jo helt fantastisk fint vær, og da jeg omsider rotet meg hjem etter jobb var jeg rask med å bytte på meg hageantrekket og komme meg ut i solen!
Å jobbe i hagen er en fantastisk avkobling. Ofte glemmer jeg helt tiden mens jeg er der ute, og i går var intet unntak for plutselig var klokken 22.00.
Det er jo så gøy å se at det spirer og gror, at roser og klematis faktisk overlevde vinteren og at plenen ble fin og grønn i år også!! :)
Skal vise noen blomsterbilder senere...

Her kommer noen bilder fra inspirasjonsmappa mi på jobb pc'n:




Alle bildene er lånt fra Sköna hem!

Ønsker alle en deilig dag! ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)