INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

I dag skal jeg sette ut flere sommerblomster på trappa!!
Har vært litt sparsom og holdt igjen litt pga temperaturen, men det ser dårlig ut med tanke på sommeren enda, så det er bare å "Go for it".... ;)Disse kurvene er også fine med blomster i!
Kanskje blir det med ett sånn sett hjem i ettermiddag?!
Ellers så har jeg masse spann og baljer i sink stående rundt omkring, og de kan jo også trenge en oppfriskning, så vi får se.
Synes det er fint når man blander litt.... :)
Rett etter jeg åpnet i formiddag kom det en hyggelig dame fra posten ruslende inn, med en pakke under armen. Nye sommerkjoler fra noanoa!!! :) *Hurra*
Jeg spurte om hun hadde travle dager, nå som transportarbeiderne streiker, og hun kunne fortelle at hun husket ikke sist hun leverte så mange pakker som i dag!
Ikke en gang før jul var det så mange!! Flinke dama! Om alle butikkeiere blir like glad som meg for en liten pakke, så må hun vel få en fin dag?? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)