INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Ildtopp....

....har aldri vært min favoritt, men da jeg er særdeles svak for lys rosa - falt jeg også for denne her! :) Fortsatt ikke en blomst jeg kommer til å ta med meg hjem, men her i butikken passet den godt synes jeg!Utrolig vakker rosafarge, lik mange av leverandørene på klær og interiør har kastet seg over denne sesongen. Jeg har sagt det før og sier det igjen! For oss som liker å ha det litt gjennomført, er denne sesongen perfekt!! Nå kan du ikle deg de vakreste kjolene - og faktisk matche pynten på bordet!! ;)
Ellers så må jeg bare si at jeg føler endelig at vi lever i 2010 hjemme hos oss også. Lenge leve bredbånd sier jeg bare! :)

NB! Bli følger av Himlingens blogg - rett under besøkstelleren!

1 kommentar:

  1. Ildtopp er ikke min favoritt heller men denne var jo fin..nydelig farge:)
    Velkommen etter med bredbånd, hehe:)
    HA en flott torsdag, klem:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)