INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Stugan!

Årets første hyttetur ble akkurat som jeg hadde drømt om! Deilig! :)
Første dagen hadde vi sol, 20 grader og vindstille, med andre ord, perfekt hyttevær! :) Vi satte fem utemøblene på terrassen, og der ble vi sittende store deler av helgen med kaffekoppen i hånden....
Hver gang jeg er på stugan kjøper jeg ett par av mine favoritt pelargonia, Mårbacka. De pynter opp så fint på bordet mens vi er der, og så får de bli med meg hjem når vi drar igjen. Begynner å bli noen planter (med avkom) hjemme etterhvert for å si det sånn! ;) Akkurat nå bor jeg midt i en liten "avleggerfarm". En potterose fikk bli med dit denne gangen. Blir spennende å se om den overlever en måned der borte uten meg! :) Jeg har heldigvis en trivelig hyttenabo som meldte seg frivillig til vanning dersom det skulle bli nødvendig!! :)
Fikk plantet litt forskjellig rundt omkring veggene, blant annet verdens vakreste klematis: White swan! Utrolig fine blomster som faktisk minner litt om svaner! :) Har ikke sett denne klematisen her, men den finnes sikkert om man leter litt rundt omkring!
Hosta (bladlilje) ved siden av trappen! Noe blomsterbed orker jeg ikke hanskes med når jeg er der borte, men en kasse av belegningsstein, eller kanskje to, det skal jeg nok klare!
Håper det regner litt innimellom når jeg ikke er der, sånn at nabokjerringa slipper å løpe opp og ned bakken hver kveld! :)
Det ble selvfølgelig tid til et lite loppisbesøk også, og hva det resulterte i skal jeg vise litt senere!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)