INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Innom med litt blomster til dere på søndagen! Sitter med kaffekoppen og har en skikkelig rolig formiddag. Sola skinner så pent ute nå, og gradestokken viser 1 minus. Kan det bli bedre? Skal straks bevege meg utendørs og nyte det fine været noen timer! ;)Kommer tilbake i morgen for å vise dere et prosjekt jeg har påbegynt her hjemme i helgen. Angrer litt, da det viser seg å bli vel arbeidsomt, men må nok bare fortsette når man først har startet! ;) Ha en fortreffelig søndag alle sammen! ;)

1 kommentar:

  1. Nydelige tulipaner i sart rosa:)
    Været er helt utrolig om dagen, jeg må holde Major i ro så vi er lite ute. Er ikke det typisk da? Det klør etter en lang god tur...
    Nyt dagen, jeg er spent på hva du har startet:))
    Klemmer:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)