INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

VÅRSKUDD!

Et sikkert vårtegn er når det begynner å spire i vinduskarmen, eller?
Her om dagen la jeg merke til at det har begynt å spire både her og der..
Orkidéen som har kuret gjennom hele høsten og vinteren har sannelig bestemt seg for å komme på nytt!

Oliventreet som jeg har overvintret inne på stua skyter plutselig nye skudd det også! Det hadde jeg aldri trodd!! Oliventre har jeg nemlig prøvd meg på tidligere, uten hell, men nå kan det virke som om jeg faktisk klarte det!! :)

Er ikke grønt en herlig farge?! Grønne detaljer gjør seg utrolig bra mot alt det lyse og passer godt til alle årstider. Friskt!

Disse skuddene minner meg på at snart kommer våren igjen, og det gjør meg virkelig lettere til sinns. Riktignok var det plutselig 11 minus igjen i dag da jeg våknet, men sola kommer stadig høyere på himmelen og dagene blir bare lysere og lysere. I går fikk jeg vasket rundt på kjøkkenet og hengt opp vårgardinene mine, så jeg er klar som ett egg! ;)

Ellers vil jeg bare minne om at til helgen er det både Valentines day og morsdag, og da er det lov å ønske seg noe fint!! ;)

Håper alle har hatt en fin start på den nye uken, været er i hvertfall upåklagelig.

1 kommentar:

  1. Oi...så herlig;) Jeg satt bort orkideene mine..så jeg slipper se de uten blomst:) Kanskje jeg må titte etter skudd. Morsomt:)
    Vært på "fjelltur" i solskinnet idag vi. Hvis man kalle turen for det da:) Nydelig var det okke som.
    Blir en ny kuldeperiode nå...
    Klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)