INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

FEIRING!

I dag vil jeg bare gratulere alle sammen med gullet! ;)
Må ærlig innrømme at jeg er ingen stor OL entusiast, det er heller ikke min samboer, men det er rart med det, hvor spennende det blir når det er snakk om medaljer...! Satte oss ned foran tv'n etter vi hadde spist middag, og der ble vi sannelig sittende til klokka var nesten passert midnatt. Da hadde vi innkassert hele to gullmedaljer og en sølvmedalje!!!!
Hipp Hurra! Dette må jo feires! Det er jo en glimrende anledning til å drikke litt sprudlevann! *smiler*
Har du forresten lagt merke til hvor pent gull og sølv er sammen?!
Tenker stort sett på interiør dagen lang og får nye ideer i hodet hele tiden. Da medaljene var vunnet hadde jeg dagens bilder klare på få sekunder! Sprudlevannet er noe vi har i hus stort sett hele tiden, da det er jo alltids noe å feire. Små, som store begivenheter! ;)
Den store bollen er i sølvplett, og er noe jeg kjøpte for et par år tilbake. Falt pladask da jeg så den, og hadde innen sekunder maaange gode unnskyldninger og supergode grunner til hvorfor akkurat jeg måtte ha den. ;)
Det er i utgangspunktet en punchbolle, noe den har blitt bruk til en gang, på min fars 50 årsdag, men den fungerer også utmerket som champagnekjøler for anledningen! Minuset er at den må pusses, og det tar tid...
Er det virkelig sånn man skal bli? Sittende foran tv'n ved enhver Olympiade?
Og hoie, rope, skrike og slå i bordet? Felle tårer over tap og seier.. Nei, det blir ikke mye oppussing og jobbing av den slags! Kanskje kan det bli ett og annet innlegg her på bloggen som i dag, om det er noen trøst! ;)

Håper alle har en flott fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)