INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

NYHETER

Enda flere vårnyheter er på plass i butikken!
Silkeskjerf fra Noanoa.
Tøffe linkjoler fra Part two! Ser for meg denne sammen med en strikkejakke, tykke strømebukser og kanskje leggiser/knestrømper, så kan du faktisk bruke den i dag i 4 minusgrader også! ;)
Fantastisk fin kjole fra Noanoa i 100% viscose!!
Fine detaljer og pent snitt. Kom kun i denne fargen som heter salt!

Det kom også nye denimtights fra Saint tropez i 3 forskjellige vasker. Svart, mørk dongeri og en litt lysere. Veldig fin pris også, kun 300 kr! Det liker vi! ;)

1 kommentar:

  1. Sukk....så mye vakkert:) Klarer du å gå hjem uten å ha kjøpt alt selv? hehe...

    Gardinene må jeg tennke på for de likte jeg meget godt:) Men de var kostbare da...

    Her er det -2 men sola varmer godt. Det nytes i bøtter og spann:)

    Ha en fin ettermiddag, klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)