INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Hjemme igjen...

Hei alle sammen! Da er jeg tilbake i butikken igjen, etter en koselig helg i Oslo!
Fredag var jeg en tur innom Norsk moteforum på Sjølyst og plukket høstens kolleksjon fra Noanoa. Fantastiske cardigans, deilige strømper, skjerf og luer, vakre kjoler og tunicas, og store mengder lin, bomull, viscose og ull! Mye å glede seg til skal jeg love deg! :)

Lørdag var det duket for Gave og interiørmessen på Lillestrøm, også der ble det plukket masse fine varer, heldigvis med noe kortere ventetid! Forhåpentligvis begynner nyhetene fra messa å ramle inn i butikken om ca 14 dager! Interiøret vil matche klærne også denne sesongen med nostalgiske detaljer og deilige farger!
Tror det vil bli noe for en hver smak og stil, og jeg håper dere vil like det like godt som meg! NÅ kan våren komme!! :)

Denne uka har vi SALGSINNSPURT her i butikken, og alle våre tilbudsstativer er priset ned til hele 70%!!!!!

Ellers ventet hele 5 pappesker med nyheter fra Saint tropez og Noanoa på meg da jeg kom hjem, og alle er nå pakket ut!!! Gjennomgående i alle eskene er ROSA...

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en innholdsrik helg med masse inspirasjon:)) Sikkert herlig ja:)

    -17 til deg ja..-8 her, vindstille i kveld så det var deilig å gå tur.
    Veldig fornøyd med kjøkkengardina mi selv også. Bestillt hos Frk. Doris, link finner du i bloggen min.

    Kulden skal visst vare til midten av februar...vi får holde ut:)
    Ha en flotters tirsdag, klem:)

    SvarSlett
  2. Rosa ja;-)
    Me like!!
    Blir spennende..
    Heidi.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)