INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

NYHET

Ny tunica i 100% bomull fra Noanoa. Super deilig kvalitet og i en nydelig rosafarge. Herligheten koster 649 kr.
Og har de nydeligste detaljer i armene og vakre broderinger i sølv/grå!Begynte i går med litt ommøblering i butikken, og som dere kanskje vet, så blir gjerne ett prosjekt raskt til flere, og det baller fort på seg, men nå måtte jeg bare ta meg selv i nakken og si meg fornøyd for øyeblikket.
Flere forandringer blir det etterhvert som vårnyhetene ramler inn...
Har masse planer om både det ene og det andre, og når min kjære begynner å rive seg i håret og riste frustrert på hodet, så skylder jeg på kulda og vintern! ;)

Heldigvis litt "mildere" i dag....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)