INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Her kommer noen bilder fra Noanoa på Sjølyst!
Noas showrom er et av de fineste synes jeg, da det er helt i min stil! Hvitt og nostalgisk...

Klærne på bildene er fra Noas høst kolleksjon. Det er ikke alt på bildene som kommer inn i butikken, men mye av det...

Utstillingen er super lekker, og gir et lite bilde av hvordan moten blir til høsten!;)

Ellers så kan jeg fortelle at Himlingen nå har fått egen side på facebook og at vi allerede har mange fans!! Kjempe stas! ;)

På denne måten når vi kanskje ut til mange fler, og det er enda enklere å oppdatere dere på det som skjer her i butikken! For å bli tilhenger av Himlingen på facebook må du selvfølgelig ha en egen profil der.

Til alle dere som kanskje har funnet veien hit gjennom FB-profilen vår: Velkommen til Himlingens blogg, håper du vil trives her!! ;)
Vil ellers ønske alle mine kunder og blogglesere en riktig fin lørdag! ;)

4 kommentarer:

  1. Her var det mye lekkert:) Blir ny Rissatur på vårparten, da kommer jeg innom deg:)
    Ha en toppers lørdagskveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Hei,

    Jeg lurer på om du har noen store speil, ca 185 x 90?

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Vi har et speil i butikken med målene 70x190 cm, med tykk sølvramme! Kjempe fint, og det kan skaffes i flere farger. Ellers har samme leverandøren et speil som måler 95x210 cm, også det med sølvramme! Du må nesten komme innom å se! ;)

    SvarSlett
  4. Hei Linda!
    Så bra side du har laget:-)
    I likhet med den bra butikken dere har fått istand:-)Det har vært og kommer nok til å bli mange turer innom der også i tiden som kommer!

    Så jeg er en superfan også på Facebook

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)