INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Velkommen 2010!!

Dette året tror jeg blir bra! :)
I dag var det utrolig godt å komme på jobb etter å ha hatt juleferie. Selv om jeg har jobbet litt i "ferien", føles det ut som en evighet siden jeg var her sist!
Jeg er en person som har vanskelig for å sitte stille for lenge i gangen, og julen her varte nok litt for lenge for min del kjenner jeg! Men nå er jeg igang med nye planer og prosjekter, føler meg kjempe opplagt og super kreativ, så det skal bli spennende å se hvor lenge det varer! ;)
I dag ryker den siste julepynten for min del! Juletreet har stått i stua lenge nok!
Nå fyller jeg huset med hvite blomster og lettere tekstiler og drømmer om lysere tider!
Jeg har også planer om å møblere om litt i stua, og kanskje male litt her og der, så vi får se hvordan det blir tilslutt! Forandring fryder, og ofte er det ikke så mye som skal til!
Selv om det fortsatt snør i bøtter og spann, og værdamene melder opptil 15 minusgrader i uka som kommer, drømmer jeg om våren! Bare noen måneder igjen før gresset begynner å spire og de første blomstene viser seg i veikanten. Tenk på det du!! ;)
Jeg ser frem til 2010.
Til nye utfordringer og til å ta fatt på alle prosjektene jeg planlegger hjemme.
Jeg ser også frem til et nytt bloggeår, da jeg fikk nytt kamera i julegave av mannen i huset.
Mye nytt å sette seg inn i, da jeg er heller dårlig på å lese bruksanvisninger,
men jeg lærer noe nytt hver dag, så om ikke så altfor lenge kanskje dere får se resultater her på bloggen! :)
Her i butikken kicker vi igang det nye året med januarsalg!!Nå kan du gjøre et kjempe kupp på en mengde klær!!!

Vi kjører fra 20 til 60% på klær fra Saint tropez, noanoa og part two.

50% på alle julepynt, i tillegg til gode tilbud på møbler og annet interiør!

Velkommen!

1 kommentar:

  1. Grattis med nytt kamera, foto er gøy:) Var ute og knipsa litt i dag jeg men det er litt for mørkt...MEN d årnar seg snart.
    Ha en flott dag videre:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)