INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Ny uke, nye muligheter!!
Forrige uke hadde jeg tydeligvis vært snill pike, for på fredag kom mannen i huset hjem med blomster! ;) 20 vakre, vårlige tulipaner i en av mine favorittfarger, rosa....
Flinkis! :)
Ingenting er tilfeldig og likevekt er viktig. Som du ser begynte to av tulipanene å henge med hodet straks de var innom hus - og da en på hver side....
Jeg hadde overhode ingen ting med saken å gjøre, utrolig nok!
Tilbake til siste innlegg før helga, så fortalte jeg at jeg skulle kose meg med nyeste utgave av Vakre hjem og interiør. Det har jeg altså gjort, og om jeg ble inspirert? Selvfølgelig! ;)
(til dere som ikke abonnerer på det, så tror jeg det er å finne i bladhyllene i dag).
Vedrørende nytt soverom så blir det det også. For dere som ikke kjenner meg, så holder vi på å renovere huset vårt, og per dags dato har vi 3 rom som fortsatt står uinnredet på loftet. Planen vår har alltid vært å ta det største soverommet helt til slutt, da vi klarer oss med det vi har inntil videre, men nå er jeg sannelig ikke sikker lenger.
Kanskje blir det master bedroom neste? Det stopper i hvertfall ikke i ideer akkurat nå! :)
Ellers så fortalte jeg også at jeg hadde mange ting på gang, og flere av dem rakk jeg å gjøre ferdig i helga. Jeg kan blant annet fortelle av synåla har fått kjørt seg, malerpenselen har fått svingt seg og jeg har fått den friske lufta og dagslyset jeg lengtet etter.
Hele helga ble vi beæret med sol og blå himmel og en herlig temperatur på knappe 1 minusgrad.
Da sola tittet inn i vinduskarmen kunne vi faktisk kjenne at den varmet, og det var flere enn oss som straks begynte å lengte etter våren... Pelargoniastiklingene mine har den siste tiden vokst ufattelig fort, og i helga la jeg plutselig merke til denne!!!

(Dette er en mårbacka pelargon, kamera lyver litt da fargene på bildet virker mye sterkere enn de er i virkeligheten).

Helt tilslutt, er det flere som har opplevd at "ferdige" prosjekter avler nye prosjekter? Eller er det bare meg? Kan nesten virke som om for hvert prosjekt jeg avslutter, har det kommet til 10 nye.... :o) Med andre ord, blir jeg aldri arbeidsledig!

1 kommentar:

  1. Herlig:) Gubben fikk malt ferdig gjesterom 2 her:) Ble tulipaner på bordet her også på fredag. Jeg har "oppskrift på hvordan du skal behandle tulipanene i bloggen min. Her står de rakrygget enda:)
    Prosjekter ja...blir vi noen gang uten? HAr det ikke blåst hos dere i helga? Her har det vært helt villt vær.
    Nyt kvelden, klem:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)