INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

TILBUD!

Verdens søteste tøfler fra Lisbeth Dahl...
.... er strikket for hånd i 100% ull, og ser ut som ballerinasko! ;)
Nå får du dem 20% rimeligere her i januar.
Praktiske, samt fine å se på.
Har disse selv, og føler meg alltid litt ekstra fin når jeg går hjemme med disse på føttene, selv til mine styggeste joggebukser! :)
Som du ser er sålene i filt, noe som gjør dem behagelige og varme.
Finnes i 3 størrelser: 35/36, 37/38 og 39/40.
Du må også ta turen innom for å bla i den nyeste brosjyren fra Noanoa.
Her kommer det utrolig masse fint i de neste ukene!

1 kommentar:

  1. De var rett og slett råstilig Linda..slike skulle jeg hatt:)
    Ha en flott dag i kulden:)
    Klem:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)