INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Dette kaller jeg en skikkelig vinter....
Hos oss ligger gradestokken stabilt rundt 16 minus på dagtid og det synes jeg virkelig er mer enn nok. Hører fra folk rundt omkring som forteller de har våknet til over femogtyve minus på nattestid, og det er kaldt det når man ikke er vant til det! Min morfar i Sverige kunne fortelle at der hadde det vært rundt -35 grader her om dagen, og da han hørte om Røros med sine -41 sa han: Ja men på Røros, der er det kaldt der! haha... -35 eller -41 er vel ett fett mener nå jeg! Uansett kaldt! ;)
Hos oss har vannet fryst i natt.
Det er ulempen med å bo i gamle hus.
Uansett hvor fine gråsteinsmurene er, så hjelper det lite når de ikke er tette...
Dette bildet tok jeg i dag, på tur til jobb
(riktignok med mitt gamle kamera)!
Trondheimsfjorden oser - og røyken er så tett at man kan ikke engang skimte Lensvikfjellene på den andre siden... Vakkert!!! :)
Uansett kulde så foretrekker jeg dette foran stiv kuling og regn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)