INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Herlige mandag!

I går formiddag dukket plutselig sola opp igjen hos oss, etter å ha vært borte i over en måned!
Herlig! Da jeg sto opp var gradestokken krøpet til ufattelige 0,5 grader, og det var som om jeg fikk en skikkelig "vår-energi" innsprøyting i kroppen.
Plutselig følte jeg for å rydde og renske opp i skuffer og skap, vaske vinduer og male....
Jeg var som en "duracellkanin" hele dagen, og rakk til og med ett kaffebesøk hos mine foreldre samt en liten handlerunde! Utrolig hvordan man får det noen ganger! ;)
Da jeg stoppet for å kjøpe middag, gikk jeg meg rett på denne skjønnheten!
Hortensia er en av mine favorittblomster, og jeg klarte da ikke å dy meg, så denne ble naturligvis med meg hjem... Jeg gravde frem en sommerlig, blå krukke, og vips så ble det vår i vinduskarmen! ;)
Besøket hos mine foreldre viste seg å bli "lønnsomt" det også, for se hva jeg fikk av mamma!!
Den søteste kammerstake med den herligste patina. *Lykke*
Den får stå her i vinduskarmen sammen med hortensiaen en stund, til jeg finner ut hvor den vil passe best! ;)
Da jeg trodde dagen ikke kunne bli stort bedre, kom min kjære hjem med en gledelig nyhet.
Han hadde bestilt tur til Dublin i Mai, og der skal vi blant annet besøke... ...Powerscourt gardens i Wicklow, en av Europas største hager!!!!! Gjett om jeg ble glad!
Der skal vi (les:jeg) suge til oss masse inspirasjon og duften av millioner av blomster og selvfølgelig skal jeg ta masse bilder! Vi skal også spise lunch og shoppe i slottets mange koselige butikker..... Tror dere jeg har begynt å telle ned til avreise eller? :)
(Bildene finner du på Powerscourt's egen hjemmeside).
Ha en fin dag, alle sammen!

1 kommentar:

  1. En lykkens dag skjønner jeg:) Herlig:)) Hortensia er en av mine favoritter også. Håper det bra med vann og slikt. Ikke gøy!! Vi har hatt sola i hele vinter her, utrolig deilig men uvant.
    Ha en flotters dag:)
    Klem:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)