INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

I går kjøpte jeg siste nummer av boligpluss, og der fant jeg denne nydelige leiligheten. En gammel bygårdsleilighet i Stockholm fylt med gamle og nye gustavianske møbler..... vakkert!

Eieren Anneli, deler sine interiør tips med oss leserne, og det beste av alle er blomster! Masse friske blomster! Kunne ikke vært mer enig! Blomster på bortet gir en følelse av lykke! Ikke bare er de en fryd for øyet, de lukter vanligvis himmelsk og tilfører farge og liv til interiøret... Det bør naturligvis være blomster du liker selv og kanskje aller helst favorittene! ;)

En annet ting jeg likte veldig godt var disse botaniske trykkene hun hadde hengt på veggen!! Har du ikke friske blomster for hånden kan du jo nyte synet av dem på veggen...? Vakkert og nostalgisk, akkurat som jeg liker det...


Nå skal jeg pakke ut en eske med nyheter fra Part two! Blir spennende å se hva som kommer nå. Bilder kommer selvfølgelig senere! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)