INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Hei alle sammen!
Håper alle har det bra, og nyter de fine dagene vi har nå....
Her går hjernen på høygir for tiden, da det er mye som skjer og mange planer på gang.
Neste uke er det gave og interiørmesse på Lillestrøm og da er det alle innkjøp som nå krever sin planlegging. Masse innkjøp! ;)
En del varer er allerede bestilt, og noe er på vei inn til butikken i dagene som kommer!
Ser frem til nye, friske farger, lettere tekstiler, mer mønster og kanskje også noen nye leverandører.... Vi får se!
( Bildet er fra housedoctor's stand 2008, fotograf Heidi).

Ellers kan jeg blant annet nevne at Lene Bjerres nye kolleksjon har fått navnet Flora Factory, da kan du kanskje tenke deg til hvordan deres tekstiler kommer til å se ut! Jeg sier gjerne ja takk til mer blomster og pasteller i tiden som kommer! :)

Ha en strålende torsdag alle sammen!

Jeg fikk akkurat 15 pappesker fra Housedoctor som jeg må åpne....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)