INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

NYTT OG NYTTIG!

Her kommer bildene jeg lovet! Som jeg nevnte i et tidligere innlegg så kommer dongerijakka tilbake for fullt denne våren! Dette leste jeg også i et eller annet avisbilag denne helgen, uten at jeg helt husker hvilket. Riktignok i litt nyere format enn tidligere. Denne er jo e klassiker! ;)

"Flanellskjorta" er også tilbake, bare i super fin bomull.... Deilig kvalitet, og i tillegg figursydd! Som dere ser er blått en av trendfargene i år, faktiskt også når det gjelder interiør, skal man tro trendekspertene...

Slenger med noen bilder fra det som kom fra Noanoa forrige uke, da jeg blant annet elsker denne blusen! Om jeg husker riktig kommer det også singletter og skjørt i samme "serie"..... tror jeg!

Også enda et blått plagg fra Noa i 100% viscose. Vasken dere ser under kommer fra Housedoctor og er i porselen, felt ned i en sink topp. Beina er hvite, og det er en hylle under for å legge fra seg ting. Hadde vært kjempe koselig på et nostalgisk baderom eller kanskje på hytta? (Den har hull til armatur/kran).

Ha en fortsatt fin dag og en hyggelig aften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)