INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Snart frihelg! ;)
Nok en arbeidsuke er snart over og jeg gleder meg til å ha frihelg!
I morgen treffer dere vår søte Mia her i butikken....

I helga skal jeg prøve å få ferdigstilt noen av prosjektene jeg holder på med hjemme, samt at jeg skal prøve å nyte dagslyset utendørs noen timer!

Av diverse prosjekter jeg har, kan jeg blant annet nevne; maling, sying, rydding og ommøblering, pluss noen prosjekter utendørs, men der får vi se an temperaturen tror jeg.

I tillegg til litt jobbing skal jeg selvfølgelig prøve å få slappet av og kose meg med nyeste utgave av dette bladet:Denne utgaven tror jeg skulle ha et soveromstema
om jeg husker riktig....
Om jeg ble inspirert får dere høre etter helga.
Kanskje blir det nytt soverom?
Ønsker alle mine kunder og blogglesere ei riktig
god helg!!!! ;)

1 kommentar:

  1. Det bladet abonnerer jeg også på...når det lander i postkassa blir lite annet gjort enn å lese:))
    Maling ja..alt står klart her...mangler bare arbeidslysta...
    Nyt helga, klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)