INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Venter i spenning....

Har hørt rykter om at messevarene fra IB Laursen er på tur til Rissa, vet bare ikke om det kommer i dag eller i morgen....
Derfra kommer det blant annet litt småmøbler, som hyller og opphengstavler, samt masse annet stæsj! Knotter og knagger, tekstiler, skilt, speil mm. Fine priser er det også! :)
Har hatt en del spørsmål ang. tallerkenrekker den siste tiden, så disse håper jeg dere vil like! Rommer ganske mye tiltross for sin størrelse!
Disse tavlene er også supersmarte, og kan fint henge på kjøkkenet eller på kontoret!
Hattehyller med kroker på. Passer jo overalt.
Disse bildene har jeg hentet på iB Laursens hjemmeside, og er av noe dårlig kvalitet....
Ting er jo som regel mye finere i virkeligheten!
Uansett, så gleder jeg meg til å se hva annet som kommer!!!! :)
Håper dere koser dere ute i sola, selv kan jeg bare drømme om det, da den sannsynligvis har gått ned innen jeg kommer meg hjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)