INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Den nye uka startet jo bra, med sol og fint vær!! Herlig!! :)
Ukene går så fort, jeg henger ikke helt med lenger...
Uansett, håper denne uka byr på noe spennende igjen, nye varer i butikken, sol og noen nye ideer kanskje... :)
I dag står taktekking på programmet.
Ja, vi ble jo ikke helt ferdige med taket før det begynte å bøtte ned her. Treverket reddet vi med å dekke halve huset med presenning, derfor mangler det fortsatt et vindu mot øst. Som dere ser blir det godt lys der inne! Livsnødvendig spør du meg! :)
Ellers så ser det ut for at det blir lagt nytt tregulv i huset, istedet for det gamle låvegulvet. Det viser seg at det blir ikke nok, da mye av det må kappes for å tilpasses osv.
Litt trist, men jaja, det nye gulvet kan jeg jo male....
Dessuten, låvebordene har jeg nå nye planer for!

God mandag folkens, og husk: Stay positive!!! :)

3 kommentarer:

  1. Enig...lys er et must!! Slipp det inn:) Dette ser meget bra ut Linda.
    Været er herlig;)
    Ha en topp dag, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Kommer til å bli flott dette ja...ikke alltid vi kan bruke det vi har planlagt, men man finner alltid noe annet det kan brukes til:)
    Ha ei fin uke..klemmer!

    SvarSlett
  3. Flinke dere er! Gleder meg til å følge med videre ! Og låvebordene - de lurer jeg fælt på hva du skal gjøre med asså;DD

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)