INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Tidsklemma

Butikk nå på høsten = travle dager....
Når du i tillegg leker snekker og taktekker, og belager deg på oppholdsvær, da havner du i tidsklemma!
Dessuten så blir det jo så raskt mørkt på kveldene også, og det gjør ikke saken bedre, for å si det sånn! Å famle rundt i mørket, 4 meter over bakken, det gjør jeg bare ikke....
Vi har et halvt tak igjen å legge, før monsunregnet kommer i morgen, og det lover dårlig. Med mindre det skjer et mirakel da... Det har jo skjedd før! :) Her i butikken går jeg å venter på varer, blant annet fra Lisbeth Dahl! Derfra kommer det en liten landsby med sånne små lyshus, lysfat, rammer, sminkevesker, lysekroner og paraplyer.

Alt dette trenger vi jo nå på høsten.... ;)
Høsten er kanskje den tiden på året at vi pynter mest hjemme. Da merker vi kanskje at det er litt lite lys på stua, at det hadde gjort seg med noen lykter på trappa og helst noen nye puter i sofaen og så videre... Sånn er ihvertfall undertegnede.
Det er jo det beste med hele høsten spør du meg! :)

1 kommentar:

  1. Å gosh..har du fått inn de husene? De er bare så skjønne...
    På taket har du ikke noe å gjøre i mørket nei! Men mindre dere har arbeidslamper med mange watt.
    Lykke til, klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)