INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Å, som jeg koser meg på jobben! Pakker opp varer/nyheter, skravler med alle de trivelige damene som er innom og ser på sola som skinner inn gjennom taket utenfor her.... Jeg er herved omstilt til høsten - og gleder meg over det den har å by på!
I ettermiddag har jeg store planer om å bake eplepai.
Eplene kommer fra egen hage, og den skal selvfølgelig inntas ved respatexbordet inne i gjestehuset, hvor det nå er klart for isolering! :)
I dag har det kommet 5 nye esker med klær fra Saint tropez, Part two og Noa noa!
Underkjoler med blondekant, topper, skjørt, strømper og disse skjerfene som er avbildet! Løst strikket i ull, med frynser i skinn! Superstilig!!

Ha en fin tirsdag du også!!

4 kommentarer:

  1. Det skinner igjennom at du trives på jobb:) Det skal du nyte. Har epler i hagen jeg også, så her blir det eplekaker:) med masse vaniljekrem i....
    Ha en flott ettermiddag, kos deg, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Positiviteten strømmer gjennom skjermen, herlig!
    Gleder meg til å besøke butikken, når det nå blir.. definitivt før jul!

    SvarSlett
  3. Haha! Velkommen er du i hvertfall, når det måtte passe! ;)

    SvarSlett
  4. Et hei fra ei som tilfeldig kom innom denne fine bloggen din.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)