INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Ny uke, nye muligheter! Eller hva? :)
I dag har jeg fått hengt opp lysekroner på de aller siste ledige plassene i taket! Ja, det bugner virkelig, og jeg får ''stjerner i øynene'' hver gang jeg ser opp. Nå kan mørket bare komme! ;)
Vår nye leverandør, van deurs Danmark har virkelig mange fine prismekroner, som denne på bildet!
Du burde absolutt komme en tur innom å se!
Ellers skulle jeg gjerne hatt en egen handyman i butikken, for tunge løft og elektriske operasjoner.... Min egen er jo så opptatt med sin egen butikk! Noen som har en å låne bort, kanskje? Haha! Nei, her er det bare å rulle opp ermene, og være superkvinnen selv! ;))

Fortsatt fin mandagskveld!

2 kommentarer:

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)