INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Status gjestehus

Huset er herved tett - dog ikke vanntett!
Skal straks sende taktekkeren opp i høyden.
Håper og tror på oppholdsvær frem til tirsdag..... ;)
Med god hjelp fra lillebror og svigerinnen er taktro, asfaltplater og lekter på plass, da mangler bare taket, vinduene og døra, samt bordkledning, så er huset klart for vinteren og innredning!
Å, som jeg gleder meg! Har jo planlagt alt ned til den minste detalj, og det for leeenge siden....
Arbeidet har gått forholdsvis fint for seg, og jeg har påført meg selv kun en blå negl! Ikke værst bare det! Haha!

Håper alle har en fin søndag! :))

5 kommentarer:

  1. Skal si dere har stått på:) Ikke en hvilehelg akkurat. Oppholds fram til tirsdag ja, hehe:) Det gjenstår og se men krysser fingrene for dere.
    Jeg har tømt noen krukker i dag men noen slutter aldri blomstre...de får stå:)
    Lykke til i snekringa, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se det ferdige resultatet jeg også:-)

    SvarSlett
  3. Hei Linda!Dette ser veldig spennende ut:-)
    Jeg gleder meg til å følge med videre!:-))
    Håper jeg får se det live også!;-)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Se der ! Tenker det blir supernydelig når du har satt ditt preg på det ! Med eller uten blånegl..haha.

    SvarSlett
  5. Hei Linda
    Takk for hyggelig kommentar...
    Gjstehus...så spennende vi planlegger et slikt på hytta så jeg skal følge godt med på bloggen din.
    God uke til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)