INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

SØNDAG

Jeg er en dårlig blogger om dagen, jeg vet!
Har hatt fullt opp med både det ene og det andre, men nå skal det bli bedre! :)
I går kveld var vi på fest, og feiret Heidi og Håvard, som giftet seg i tidligere i sommer.
Da jeg vet at hortensia er en av Heidis favoritt blomster, laget jeg denne kransen til henne, og jeg tror kanskje den falt i smak!? ;) Hortensia er veldig fin når den tørker også....
Som dere kanskje skjønner, så er ikke formen helt på topp denne søndagen, så spesielt sprek har jeg ikke vært!
Men jeg har fått ferdigstilt ommøbleringen jeg startet på i går, så nå ble den ene gangen vår litt som ny igjen! Utrolig hvor mye klær og sko to personer klarer å samle opp på så liten plass!!! Nå skal det nevnes at vi har endel bruksklær, som stallklær, snekkerbukser, regnbukser, allværsjakker, stallsko, støvler og joggesko, i tillegg til det vi bruker når vi skal være litt mer siviliserte, utenfor gården også... :)
Nå er neste prosjekt å lage seg et tett klesskap ute i stallen, så jeg får hengt ut stall- og arbeidstøyet i det minste!
Ja, dere vet hvordan det er med disse prosjektene som baller på seg....

Håper dere har hatt en fin søndag!!

PS! De varene vi har ventet på, fra IB Laursen, har havnet hos en hyggelig dame på Frøya, av alle plasser.... Fy og smekk på fingrene til transportørene! Det er ganske stor forskjell på Frøya og Rissa. Både i avstand, navn og postadresse!! Håper jeg har de i butikken i løpet av denne uka da! ;)

5 kommentarer:

  1. Hei..flott krans da:) Den ble hun nok glad for ja:)Dere hadde vel en koselig kveld tenker jeg.
    Stikker innom en dag da, for å se om knottene har kommet:))
    Klem!

    SvarSlett
  2. Kransen var rålekker:) Det hender seg formen kan bli litt laber en søndag etter en trivelig kveld:)

    Overfyllt gang er kjent...fra da vi bodde i byen. Men ikke her, heldigvis:) Du får finne på en løsning:)
    Litt forskjell på Frøya og Rissa ja...hehe:)
    Nyt kvelden, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Takk for igår Linda! Og kransen falt i smak ja!! Kjempefint!!!
    Men, hvordan tørke den? Henge den opp?
    Ha en fin søndagskveld!
    Klem Heidi.

    SvarSlett
  4. Ahaa..så det var der varene gjemte seg! Bra du fant ut av det da :)

    Kjempefin krans...skulle kanskje holdt et kurs?! ;)

    Flott uke til deg =)

    SvarSlett
  5. Så flott krans!
    Du er flink altså! =)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)