INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Pauseunderholdning

Det blir mange pauser i hagearbeidet for tiden... 
Fuktig luft og helt vindstille betyr MASSE knott her i gården. Vet det er snakk om kanskje to uker med denne ''torturen'', men likevell!
Vi er så nær ferdigstillelse av drivhuset, men likevell tar det sånn tid, utelukkende pga dette utøyet. Det er rett og slett til å bli gal av!
Uansett, jeg er uhyre glad for at vi har gjestehuset i disse dager. Her har vi satt inn kaffemaskin i sommer, og det passer meg utmerket.

Nå begynner pellisene endelig å ta av for alvor, her kan vi tenne masse lys på kveldene og jeg klarer rett og slett ikke se meg mett på denne lyslenka. I LOVE it!

Skal prøve å oppdatere dere på nyhetene som ramler inn i butikken denne uka, så se innom igjen i løpet av de nærmeste dagene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)