INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Drivhus del 1

I dag har jeg jobbet litt i drivhuset, mens regnet har trommet ned utenfor. Perfekt å kunne stå inne, men likevell være ute! 
Dette er helt klart den beste ''sommergaven'' jeg noen gang har fått, selv om jeg har jobbet ganske mye for det selv også... ;)

I dag får dere se halve drivhuset og noe av det som vokser der inne, resten kommer en annen dag, når jeg har kommet litt mer i orden.






Som dere ser trives tomatene godt og vinranken har begynt å bevege seg mot himmelen. Er mest spent på om tomatene vil modnes, med tanke på at solen er rimelig fraværende, men det gjør kanskje ikke noe? Varmt er det i hvertfall her inne, så det er kanskje håp likevell...?

Om du sitter på noen gode drivhustips, nøl ikke med å komme med dem! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)