INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Hagen

Peonene blomstrer helt fantastisk for øyeblikket og fortsatt står det knopper på vent! Tenk at det endelig ble litt vind i kveld, så jeg fikk nyte synet av disse skjønnhetene uten den forstyrrende knotten...


Elsker å holde på i hagen og i dag har jeg luket vekk en hel trillebår med ugress, og det kun i en del av den. Skal si det vokser og gror når man snur ryggen til! :)

Har jobbet som noen tullinger den siste tiden for å få ferdig drivhuset, og nå gjenstår kun litt maling utvendig, så er det fiks ferdig. Gleder meg til å vise dere resultatet!

De som følger meg på instagram har allerede fått noen glimt, resten av dere får vente til etter helgen. Kan nevne at det allerede er flyttet inn tomater, paprika og en vinranke. Spennende! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)