INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Lysekroner

Beklager at det er så langt i mellom innleggene, igjen, men her er jeg altså!
Fortsatt masse å gjøre i butikken, og når jeg kommer hjem vil jeg bare være ute å jobbe i hagen, så da må jeg nesten bare prioritere det! Siden sommeren er så kort! ;)
Snart kommer det en oppdatering på drivhuset også...

I butikken glitrer det i taket som aldri før - mange fine lysekroner å velge i, både store og små! Denne uken ventes påfyll fra Effervè, og i tillegg venter vi varer fra både Hübsch, IB Laursen og Falby, mest sannsynlig kommer dette neste uke... Følg med!
Liker når det skjer ting, og det gjør det absolutt i butikken om dagen!





Velkommen innom for en hyggelig handel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)