INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Drivhus del 2

I dag byr jeg på noen flere bilder av drivhuset! 
Må si det er ekstra koselig å stå her inne nå som været ikke akkurat viser seg fra sin beste side... ;)

I det ene hjørnet har jeg laget meg en liten arbeidsstasjon. Her kan jeg jobbe med kreative prosjekter med utsikt mot skogen og nedover dalen... Allerede samme kveld som jeg flyttet inn laget jeg en lysekrone ved hjelp av en adventstake i smijern, noen spireakvister og roser fra hagen... Denne kan jeg endre etter årstidene og kan allerede se den for meg med hortensia og lyng nå til høsten. Drømte egentlig om en fransk prismekrone fra House doctor, men enn så lenge får denne duge, tror jeg. 

I det grønne flueskapet har jeg samlet noen redskaper som ståltråd, sakser, blomstertape og lignende, så har jeg det samlet, til kommende prosjekter.

Potetkasser på veggen hyrer som hyller, uten at de tar opp mye gulvplass. Fortsatt mangler en del kroker og oppheng, men det kommer vel etterhvert.






Mens jeg venter på at tomatene skal bli modne, driver jeg nå med siste finpuss utenfor drivhusets vegger. Vindskiene mangler fortsatt maling, og toppfjølene ligger på vent i fjøset. Trenger bare noen dager med oppholdsvær og kanskje litt sol, så skal jeg vise dere utsiden også.

Ellers er jeg å treffe i butikken igjen, etter en uke hjemme. Litt rusten i halsen etter en særdeles livlig helg, men utenom det er alt tipp topp! :)

Ønsker dere ei fin ny uke!

2 kommentarer:

  1. Åh, for et superkoselig drivhus! Så fint - og med så mange flotte detaljer. Sukk! Der kan jeg tenke meg du storkoser deg ;-)

    Ha en riktig god natt!

    SvarSlett
  2. Helt herlig drivhus,heldig du er :)
    Så masse flotte ting ++ som har kommer inn i butikken,virkelig flott :)Inspirerende å få slikt inn kan jeg tenke meg !

    Kjekt du ble med på GI BORT på bloggen min :)
    God dag til deg ♥

    Klem

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)