INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Nyheter

Noe av det som har kommet til butikken den siste tiden.
Forrige uke fikk vi varer hver dag og denne uken har det også kommet en del. Masse hyggelige mennesker er innom butikken hele tiden, og vi storkoser oss på jobb. Blir ikke bedre enn det! :) 





































Blomsterkasse fra Hübsch, kokebokstativ, tørkerullholder, piskeskål og skilt fra IB Laursen, lavendelfugler fra House doctor og  div. småmøbler fra Hübsch.

Ønsker dere en fin fredag og ei strålende helg!

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Hvilke mål er det på kokebokstativet og hva koster det?
    Jeg har ei kokebok som oppslått måler ca 45 cm i bredden og 26 cm i høyden som jeg leter etter stativ til.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Hvilke mål er det på kokebokstativet og hva koster det?
    Jeg har ei kokebok som oppslått måler ca 45 cm i bredden og 26 cm i høyden som jeg leter etter stativ til.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Hvilke mål er det på kokebokstativet ditt? Og hva koster det?

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)