INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Høst 2012

På sensommeren begynner leverandørene å komme med sine nye interiørkolleksjoner for høsten. Hübsch har sluppet noen nyheter i nettbutikken allerede, og her er noen av mine favoritter. Turkis og pastellblå er mine favorittfarger for tiden, og jeg kjenner jeg digger blandingen med rustikk treverk og metall. Kult!










Husk å følge oss på Facebook for flere oppdateringer på nyhetsfronten. Er jo så lettvint å legge ut fra mobiltelefon der. Lover at det kommer et blogginnlegg fra butikken i løpet av uken... Er så mange sommerglade mennesker innom butikken, så kamera får jobbe senere! ;)

Nyt dagen folkens!

1 kommentar:

  1. Liker!! Vil ha den hylla på hjul....;)) klem fra varmere strøk...

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)