INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Hagen i dag!

I hagen blomstrer roser, lavendel, klematis, moskuskattost og de siste peonene på sitt aller vakreste. Tok en liten kveldsrunde med kamera, mest for min egen del, for at jeg skal ha noe å se tilbake på når vinteren er på sitt svarteste.... ;) 
Rosene i hagen har jeg valgt ut i fra blomstringstid, i tillegg til at de er vakre å se på. Noen av dem blomstrer faktisk helt til oktober/november - masse nytelse for øyet i tiden fremover, med andre ord. 









Poppy er selvfølgelig med mamma på hagevandring, en fryd for øyet hun også! ;)

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Så herlig! Jeg vil også ha roser som blomstrer i november! Hagen min stagnerte fullstendig gitt, men det kommer heldigvis flere muligheter!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)