INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Nå kommer den...

SOMMEREN!!!
I helga har vi luket, klippet, gravd, plantet, og gjort oss klare for sommervarmen som kommer til uka! Herlig!

Jeg og min kjære har årets hageplaner klare, så da er det bare å sette i gang! Rekkefølgen er jeg litt usikker på om vi er enige om, men dersom fruen i huset får det som hun vil, står drivhuset klart om ikke så altfor lenge!!
Så får vi se da.... ;D
Fikk to nydelige hortensiaer av mannens mormor før helgen, som nå pynter opp ved stallveggen. 
Plutselig kom sommerstemninga her også.
En ting er i hvertfall sikkert: Hagearbeid er perfekt avkobling!

Gleder meg til jobb i morgen - kanskje sees vi?? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)