INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Butikkbilder

Byr på noen bilder fra butikken i dag! ;D
Har aldri vært så fornøyd med vareutvalgt i butikken, som nå. Fortsatt mangler mye som er bestilt, som kommer jevnlig i tiden fremover! ;)

Neste uke har min kjære og jeg ordnet oss med vikarer på torsdag og fredag, for da har vi nemlig planlagt en tur til hovedstaden på innkjøp. Gleder meg veldig.
På torsdag er det duket for besøk hos både Artwood/S. Heffermehl og Anouska. Nye, spennende leverandører som kommer til Himlingen i løpet av sommeren!
Skal også prøve å klemme inn litt shopping og bestevennkos, med det samme vi er der...






I ettermiddag har jeg et lite prosjekt på gang ute i gjestehuset, om det blir som jeg har tenkt, kommer det et innlegg her i morgen!! ;)

Til da - nyt sommeren!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)