INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Butikken

Nok en hyggelig dag i butikken i dag!
Fikk også knipset noen bilder før jeg dro i ettermiddag, og her kommer et lite knippe! :)


Når jeg åpnet i dag, sto det 6 svære esker og ventet på meg, fra Falby - en liten fargefest.
Utrolig gøy å få varer, spesielt når man har ventet på dem i ''eeeevigheter''... ;)
Sjekk de sukkertøykoppene da! Lekkert!!

Ønsker dere alle en fin 17.maifeiring i morgen.
For min egen del tror jeg det blir en fin hjemmedag.

Nå har jeg en avtale med vinglasset! :D

2 kommentarer:

  1. Så veldig fine ut de veskene du viste i innlegget under. Så fine farger på veskene. Flott i butikken din, virkelig noe for enhver smak.

    SvarSlett
  2. Oi......så fiiiint!!!
    Rødt her også:)
    Klemmings:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)