INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

House doctor

Masse fint fra House doctor i butikken nå, blant annet denne lyslenka med papirstjerner! Disse fløy ut av butikken før jul, og jeg vil påstå at de er like fine nå til sommeren, som på vinteren! :)
Venter en god del varer denne uka også, så vi får fylt opp hyllene til gangs - og ikke minst klesstativene!
Masse trivelige damer innom hele tiden, og da er det fint å være på jobb. Trives utrolig godt i mitt nye, store, lyse lokale, og holder sakte, men sikkert på å bo meg til.. :)

En ekstra hyggelig overraskelse dukket opp i butikken i dag, selveste Line Harbak.
Takk for besøket! Håper det ikke blir veldig lenge til vi treffes igjen! 

Ha en fin ny uke, alle sammen!

1 kommentar:

  1. Sikkert fine på sommeren å ja:)Knallfine:)
    Jeg prøver og komme igang igjen med bloggings...vi får se:) Men tenker veeeldig på en rissatur!
    Klem fra Guri:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)