INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Fargekick

Masse besøk i butikken igjen i går! Supergøy!!
På fredag fikk jeg levert kafémøblene også, så i morgen blir det laget kafehjørne i butikken. Ellers så venter jeg fortsatt på noen paller med varer, bla fra vårt nye klesmerke, Second female. Gleder meg!
Favorittstolen er denne i turkis, fra Nordal.
Gleder meg veldig til å gå på jobb, og egentlig skulle jeg ha gjort det i dag også, men må faktisk tvinge meg selv til å ta fri... ;) 

Den kule lyslenka, krukkene og kurvlyktene er fra House doctor.

Nå har jeg tenkt å ta en tur til hagesenteret, og se hva som rører seg der. Her hjemme er det nemlig ikke gjort en ting de siste ukene, og i går måtte jeg frem med støvsugeren og vaskekluten - i dag blir det hageplanlegging.

Deilig, deilig søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)