INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

House doctor

En annen av mine favoritt leverandører, har meldt sin ankomst denne uka! Da vi besøkte deres stand på interiørmessa i August, fikk vi servert smaksprøver av deres nye tapenader, marmelader og andre herligheter, spesielt utviklet av den franske chef'en Nicolas Vahé, for House doctor. Jeg kan blant annet nevne honning med lavendel (mmmmm), pesto, blåbær- og kirsebærmarmelade og sjokoladepålegg!! :))
Jeg sier bare, GLED DERE!! ;D
Det gjør i hvertfall jeg.... Det skal definitivt serveres kjeks og ost hjemme hos oss til helgen, med diverse godsaker fra HD til! ;)
Nå skal jeg derimot kose meg med Grey's Anatomy på tv2....

God kveld!!

4 kommentarer:

  1. Hørtes knallgodt ut:)

    Ledninger er til å bli dårlig av...men du må få mannen til å legge de i "strømper" langs veggen!! Hvis ikke er det tillatt og bære hele skjiten ut:))
    Lykke til:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. send mæ ei melding når marmeladan kjæm i butikken! :) æ ska ha ca en av hver!

    SvarSlett
  3. Mmm, hørtes deilig ut! =)
    Æsj, nå ble jeg sulten IGJEN ;)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)