INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Endelig funker det!

Sliter litt med å få tatt fine bilder i gangen vår, da den er litt mørk kan man si! Fikk satt opp en provisorisk lampe på kommoden min under møbleringen, men da ble jo bare bildene helt gule... Kanskje jeg må spørre denne damen om råd? Uansett, derfor legger jeg ikke ut alle bildene jeg tok denne gangen! Blir jo litt pirkete også da....
Jeg elsker gamle botaniske trykk, og har vært heldig å komme over noen fine i min loppejakt!
Noen som kjenner igjen denne blomsten kanskje? Johannesurt på svenska, Hypericum maculatum på latin.
Der lærte dere kanskje noe nytt i dag også! ;)
I dag har jeg pakket ut masse varer fra IB Laursen i butikken. Blant annet disse herlige skiltene! Ellers kan jeg kanskje nevne at det endelig har kommet inn litt knotter og knagger, som jeg vet i hvertfall to av dere har ventet på! ;)
Disse morsomme magnetene lå også og lurte i en liten eske! Fiffig! :)
Her sitter de på kjøleskapet hjemme hos meg, ved siden av et gammelt bilde av familien Klakken!
Dette er familien som bygget opp gården vi bor på. Da vi var her på visning spurte jeg pent selgeren om jeg ikke kunne få noen gamle bilder fra gården, og dette er ett av dem. Dere som kjenner meg vet jo at jeg er over gjennomsnittet interessert i gamle hus og møbler, samt historien bak. Det tror jeg også er en av grunnene til å vi fikk kjøpe akkurat denne gården, da vi ville pusse opp som det var, og ikke rive! Man skal jo tross alt ha respekt for de gamle - dette gjelder da også gamle damer, som huset vårt, hvor vi forøvrig feirer vi 4 år i disse dager! (Grunnen til at jeg kaller huset for en gammel dame, kan vi ta en annen gang)!
Som dere kanskje ser hadde Herr og Fru Klakken 12 barn - tro ikke at historien skal gjenta seg! Haha! Herre for et liv det må ha vært her på gården! :D

Ønsker dere alle en trivelig aften, spesielt verdens beste Hanne, som har bursdag i dag! Hurra for 29!! ;))

4 kommentarer:

  1. Glede mæ te å sjå gangen din Linda!
    No e det like før æ kjæm å ser koss du har det på Klakkenbakken!!
    God natt & klem;-)

    SvarSlett
  2. Naaaww, tusen takk,Linda:* Genseren og tightsen er på "as we speak", sitter på jobb og tar morgenkaffen:-)tenkte faktisk akkurat på ropet du fortalte om i går, hahaha

    SvarSlett
  3. Hahaha! Du hadde blitt redd, Hanne!! :)

    SvarSlett
  4. Hahah , 12 unger!! Du har noe å leve opp til frøken;DD

    Jeg tror du må be oss hjem snart ja for jeg kjenner jeg har blitt
    KlakkenFAN uten engang å ha vært der. haha.

    Og du , gult lys blir det med alle lamper. Skal du ta bilder inne så er faktisk regel 1 : SLÅ av alle lampene. Har du ikke tilgang til vinduslys , sett på en blitz og pek den mot taket. Da får du ett mere flatterendes lys.

    Ha en nydelig kveld og helg!

    Stor klem!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)