INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Julebord?

Årets julebordsesong er faktisk rett rundt hjørnet!
Skal du/dere på julebord, og har dere funnet festantrekket?
På mandag fikk vi inn noen kjempefine kjoler fra Noa Noa, samt disse kule cardigans fra Saint tropez! Noa-kjolen er svart, og du kan såvidt skimte den på bildet under. Den har et "belte" av paljetter under brystet og derfra faller den så fint ned til kneet!
Det er rett og slett en dansekjole!! :)
Ypperlig nå som det snart er "dance season" eller hva?
Jakken og kjolen kan lett kombineres. Jakken kom i svart, grå og rosa, er i viscose/elastan og super behagelig på! Må prøves!! :)
I morgen skal jeg til Trondheim på mini-messe. Der skal jeg treffe selgerne fra Part two og Saint tropez, og de viser denne gangen frem Sommer 2011 kolleksjonene! Spennende!
På kvelden er jeg invitert hjem til denne damen, så jeg håper alt klaffer og at det blir noe av denne gangen.... :D
Går ellers og venter på varer fra Housedoctor, samt de fantastiske lyshusene fra Walther & co!!!
På høsten er det mye som skjer - det liker vi! ;)
NB! Supersalget fortsetter ut denne uken: Halv pris av rød pris, på vårt salgsstativ!!

3 kommentarer:

  1. Den jakken så da virkelig stilig ut:) Vet ikke om det blir julebord...men blir det har jeg en sort sak jeg aldri blir lei av fra Degwy i Olavskvartalet. Et sikkertips for meg:)) HAr ikke "brukt den opp" enda:)
    Lykke til på messe, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen:)julebord ja...hmmm...tiden går da så fort:) Kommer innom snart, må ha en knott til av de jeg kjøpte til kjøkkenet...så du kan legge av en til meg:))
    Snakkes..klem fra Katharina

    SvarSlett
  3. Hei Linda!Fått inn mye fint skjønner jeg?Jeg kommer en tur innom idag før jobb:-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)