INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Ukas beste dag, og snart helg!

Tenk så fort tiden går!!
Synes ikke det var så lenge siden jeg satt å skrev forrige fredags blogginnlegg jeg... Nok en begivenhetsrik uke er snart ferdig, og om knapt en time tar jeg helg!!! :)
Det har skjedd så mye de siste dagene, og mer skal det bli.
Mandagen startet med koselig besøk hjemme i Klakken, onsdagen gikk med på mini-messe i Trondheim,og på kvelden ble det servert nydelig suppe og vin hjemme hos gode Kari-Anne. Innimellom dette har jeg jo jobbet litt i butikken også, samt at det har kommet MASSE lekre klær denne uka!
I kveld er vi invitert på hummer og krabbe hjemme hos min lillebror, og da skal vi ikke se bort i fra at det blir enda mer vin...
Vi må heller ikke glemme at vi har fått en smakebit på vinteren denne uka også....
Der ser du, det skjer noe hele tiden! Høsten er en travel tid! :)

Dagens bilde har jeg hatt liggende i inspirasjonsmappa min på jobb en god stund, og om jeg ikke husker helt feil har jeg funnet det hos http://www.skonahem.com/

Har planer om å gjøre noe lignende på kjøkkenet i gjestehuset.....
Minner meg på at jeg skal ringe og høre om gulvet mitt er ferdig høvlet snart! ;)

Ønsker alle som titter innom en fantastisk fin helg!

3 kommentarer:

  1. Du er bizzi skjønner jeg:) Nyt helga og ja, fredag er beste kvelden, ever:)
    Klakken? Er ikke det i nærheten her? Ta deg endelig en tur til meg hvis du er i nærheten!!
    Nyt helga, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Travelt er høstens stikkord! Men så innmari deilig det er med sånne "midt -i-uka" treff! ( ikke forening ikke forening) Må gjentaes.

    Trevligt helg!

    Kram.

    SvarSlett
  3. Hei Linda
    Travle tider....da er det hyggelig å besøke bror og kose seg med hummer.
    nydelig inspirasjonsbilde.
    Klem...ellen

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)