INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Ny uke....

... og på søndag er det advent!
Hele forrige uke trålet jeg butikkene etter hyacinter,
men uten hell!
Siste stopp var Rema 1000, og se hva som møtte meg i døra! Ingen hyacinter, men en liten, hvit julestjerne!!!! *Lykke*
Den fikk selvfølgelig bli med meg hjem, for å pryde mitt lille kjøkkenbord.
Den fikk plass her i den lille treboksen, sammen med andre ting som hører julen til; nøtter, stjerner og levende lys!
(ser litt mørkt ut akkurat her, men men). I helgen har vi jobbet iherdig med stallprosjektet vårt, og har slått i siste spiker for denne gang.
Nå gjenstår bare malinga, og også her er vi kommet godt i gang.
Ting tar ofte litt lenger tid enn man først forventer, spesielt når det gjelder oppussing av gamle bygninger. Underveis dukker det gjerne opp endel overraskelser og utfordringer man kanskje ikke hadde regnet med på forhånd.....
Det er bare å bite tenna sammen og ta utfordringene på strak arm!
I helgen kom det også nye motiver fra Sagen vintage,
min favoritt, roser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)