INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

I dag er det bare 9 dager igjen til advent!!!!
(eller 10, alt etter hvordan man teller)!
Jeg er et skikkelig julemenneske.
Ikke at jeg overdriver verken pyntinga, vaskinga eller bakinga, men jeg koser meg skikkelig i jula med gode venner og familie, god mat og god drikke! Det har noe med stemninga å gjøre.
Bare synd det varer så altfor, altfor kort!
Derfor tillater jeg meg å starte pyntinga litt tidligere, for å gjøre det ekstra koselig på gården.
I går kom den gamle sleden frem ved fjøsveggen, og ble pyntet med en stor einerkrans og et velkommenskilt....
Jula har aldri vært spesielt rød for min del.
Jeg har vært i glad i hvitt, søv og lilla når det gjelder julepynt, men etter å ha falt pladask for denne røde drøm av en kule, har jeg nå våget meg til å sy "julegardiner" med røde striper i.
Det ble faktisk ikke så ille på mitt landlige kjøkken, så her skal de få henge gjennom vinteren!
Det ble på en måte som et nytt kjøkken!
Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og glede seg til høytiden som står foran oss!

Her i butikken venter vi fortsatt mer julepynt fra flere av våre leverandører, så jeg kan love dere ordentlig julestemning i tiden som kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)