INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Feiret du Halloween?
Kan ikke skryte på meg den store feiringen akkurat, men jeg gikk faktisk til anskaffelse av et gresskar... tenkte kanskje nabobarna skulle komme en tur, som de gjorde i fjor, men med tanke på hvor dårlig forberedt vi var da, tok de seg vel ikke bryet! ;) Denne ensomme karen har likevell lyst på trappa vår hele helga....
Ellers har vi vært ganske flinke ute i stallen de siste dagene.
Nå begynner jeg å se lys i den andre enden, og forhåpentligvis blir vi "ferdige" i løpet av kort tid!
Jeg klarer jo ikke la være å tenne lys, og pynte litt rundt omkring all byggingen!
Jeg har til og med klart å femininisere snekkerbenken i følge mannen i huset.
Levende lys og blondegardiner hører jo naturlig til i stallvinduet!


I prosjekt stall er det mye lettere å ta vare på gamle bygningsmaterialer, da jeg selv ikke skal "bo der".. Da spiller det ikke så stor rolle om treverket er litt mott-spist, om vinduene ikke er isolert eller om taket drypper litt!
Sjel, varme og sjarme blir det uansett masse av!
Gleder meg til å vise frem det ferdige resultatet. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)