INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Butikken er full av nyheter!
Denne uka har det kommet masse klær fra både Saint tropez og Part two.
Herlige strikkevester og vakre selskapskjoler, fine topper og overdeler.
Nå er det jo tid for julebord også, så har du ikke antrekket i orden kommer vi gjerne med forslag! ;)

Ellers har det blant annet kommet koselige kort og strykemerker fra Sagen vintage, og i dag venter jeg varer fra Lisbeth Dahl også! Fantastisk! Gøy med litt nyheter!

Hjemme har jeg fått dilla på å binde kranser!!!

Helt siden jeg var lita har jeg elsket diverse håndarbeidsyssler. Strikking, maling, tegning, brodering og nå er jeg kommet til kransbinding..

Synes det er fint å pussle med små og store hobbyprosjekter, og det fungerer som perfekt avkobling i en ellers travel hverdag! Jeg elsker å pynte med friske blomster i stua, og ettersom de relativt raskt begynner å henge med hodet hjemme hos oss, er jo dette en mulighet om man vil nyte dem litt lenger.Synes denne sarte fargen er så utrolig fin...

Etterhvert må jeg vel prøve meg på granbar, einer og halm også.
Det må bare bli litt kaldere først....!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)